Tim Vrancken

Eerst zal ik mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Tim Vrancken en ik ben 10 jaar werkzaam geweest in diverse functies bij de Telegraaf Media Groep (TMG) op de afdeling Crossmedia. Het doel van Crossmedia is het ontwikkelen van multi- en crossmediale concepten, op basis van merk- en marketingstrategie geredeneerd vanuit de behoefte van de klant. Vanuit deze basis ben ik in november 2017 het online marketing bureau Marketing Beats gestart. Vanuit een oprechte interesse en crossmediale denkwijze ben ik altijd op zoek naar de verdieping. Hoe kunnen wij op het juiste moment, aan de juiste mensen, via het meest relevante kanaal jouw communicatieboodschap vertellen? Wij helpen bedrijven in hun online marketingactiviteiten in de breedste zin van het woord om hun business te laten groeien door inzet van effectieve internet oplossingen.

Marketing Beats

Marketing Beats is opgericht in november 2017. De naam is gekozen als een combinatie van mijn twee hobby’s, namelijk online marketing en het maken/produceren van muziek. Het lijkt ver uit elkaar te liggen maar, ze lijken in zekere zin erg veel op elkaar. Bij het maken van een liedje wil je een verhaal vertellen. Daarnaast moeten de beat, de melodie en instrumenten goed op elkaar zijn afgesteld zodat het lekker klinkt. Sterker nog, alle elementen samen moeten het hele verhaal vertellen. Dit is precies het geval van online marketing! Alle kanalen zoals je website, sociale media, blog en Google Adwords moeten jouw verhaal vertellen waarom je doet wat je doet.

Tim Vrancken Marketing Beats
Google
LinkedIn

Klinkt dit als muziek in je oren en wil je weten waar jouw kansen liggen? Laten we kennis maken!

Profiteer van ruime ervaring

Wij houden van ondernemen

Je houdt meer tijd over voor je eigen business

Flexibel, creatief en Noord-Hollandse nuchterheid

Versterken van je marktpositie

Samen vertellen we jouw verhaal